Alles goed... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Alles goed... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Alles goed...

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

12 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Even snel een berichtje omdat ik via deze weg de meeste mensen het snelste kan bereiken.

Ik weet niet hoe de berichtgeving in het nieuws is in NL maar wij maken het nog goed. Wij wonen op een heuvel in een hoger gelegen wijk (Red Hill) in Brisbane...

Dus op dit moment alles goed maar men verwacht vandaag en morgen nog veel water.

Supermarkten zijn leeg (gelukkig had de slijter nog genoeg ;-)) en zover we nu begrijpen wordt zodadelijk in een gedeelte van de stad de stroom afgesloten.

Het SAP kantoor is tot nader order gesloten net als het kinderdagverblijf van Ava. Dus wij blijven lekker thuis de komende dagen.

• 11 Januari 2011 - 21:25

Roel Van Veghel:

He thomas en rest van de familie

he kerel hopelijk valt het allemaal nog mee voor jullie, zoals ze het hier op het nieuws laten zien zou
    iedereen al gezwommen moeten hebben. In iedergeval heel veel sterkte met al het water nij julie, hopelijk
    gaat het water snel zakken en kunnen jullie gewoon weer lekker genieten. Groetjes uit het koude Nederland.

• 11 Januari 2011 - 23:29

Peter Dollee:

Hee Thomas,

Wordt volgens de Nederlandse TV spannend bij jullie.
    Maar na regen komt .........., juist zonnenschijn.

Ga je horen,

Peter

• 11 Januari 2011 - 23:43

René Duijm:

Hé Thomas,

Goed om te horen dat alles bij jullie nog in orde is. De overstroningen zijn veel in het nieuws.
    Hopelijk heb je meer proviand ingeslagen dan alleen maar drank :-)
    Veel succes en hopelijk houden jullie het keurig droog.

Groetjes, René

• 12 Januari 2011 - 06:52

Chantal:

Jeetje ja, ik had nog wel even aan jullie gedacht!
    Gelukkig gaat het goed. Genoeg proviant in huis?
    Succes de komende dagen!

Tjautjau

• 12 Januari 2011 - 07:44

Esther Slinger:

Hey Thomas,

Ik hoop dat jullie hoger gelegen gebied gespaard blijft van alle ellende. Hoe staat het met de andere huizen van jouw vrouw? Alles nog in orde?

Wij zien hier op tv beelden van hoe het daar gaat en dat is niet best. Ben blij te lezen dat het tot nu toe nog redelijk rustig is.

Groetjes,
    Esther Slinger
    Nuon

• 12 Januari 2011 - 08:00

Stefan Van Boxmeer:

He kerel,

in ieder geval veel succes de komende dagen en we houden het nieuws hier ook in de gaten. Net begonnen en nu al vakantie, men zei dat het idd een goed land was en deze regel wordt nu zeker bevestigd... Succes.

Groeten,
    Stefan, Nicole & Famke

• 12 Januari 2011 - 09:25

Björn:

Thomas (en Raquel en Ava natuurlijk)!
    Wel erg prettig dat jullie wat hoger liggen...
    En mocht het echt penibel worden, ben ik blij dat jij een natuurlijk zwemvestje hebt ;)
    Ik hoor het wel weer als er veranderingen zijn...
    Succes met alles!
    x Björn

• 12 Januari 2011 - 14:06

Wilma V. Veghel:

Hallo Thomas, Raguel en Ava

Fijn dat alles zover goed met jullie gaat, we hadden nog aan jullie gedacht, het water staat toch wel erg hoog. Gelukkig dat jullie op een heuveltje wonen, je ouders houden ons ook op de hoogte.
    Het gaat jullie goed.

Groetjes Andre, Wilma en de kids

• 17 Januari 2011 - 13:28

Maiky:

hey thomas alles goed?
    we zien hier maar rare beelden over het weer daaro?
    zijn jullie ook getroffen door het hoge water, of valt het nog mee?
    maar buiten dat bevalt het wel daar tussen de kangeroes?
    en las ook dat je papa bent(alweer een tijdje terug) zeker super om zoiets mee temaken?!!
    ja ik zit niet zoveel op internet vandaar een late reactie op alles..
    maar hier is het goed zit nu in de ww dus heb veel vrije tijd. hebben ook kaartjes voor lilli-psv met 2 overnachtingen dus dat wordt ook weer een feestje! ik zal wat vaker kijken op mijn mail. kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden.. als je dat leuk vindt?
    hoop dat het nu wat beter wordt naar al dat water en ellende! good luck

gr maiky