Fotos - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Fotos - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Fotos

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

09 September 2006 | Singapore, Singapore

Ik kan inmiddels ook fotos plaatsen bij de berichten dus ik heb een paar van de bijna 300 vakantie foto's online geplaatst. Veel kijkplezier!

grt
Thomas

• 10 September 2006 - 08:46

Hans:

Snap niet wat je daar doet :-)
    Mooie plaatjes, ziet er geweldig uit.

• 10 September 2006 - 11:59

Samira:

He bruintje!
    Wat geweldig ziet het er allemaal uit! Nu dus weer fijn aan het werk, dat zal wel weer even wennen zijn. Enjoy, enjoy! Kus Sam

• 10 September 2006 - 18:55

Lena & Jan:

Hi Thomas, Ontzettend leuk om je/jullie reisverslag te lezen! Verder veel overeenkomsten tussen jouw en onze foto´s...hoe zou dat nou toch kunnen ;-)
    Goed dat je eerste week helemaal goed is geweest! Niet te geloven dat we pas een week terug zijn; wij zitten ook weer volop in het werk en al bijna weer toe aan vakantie...dus als je nog een plekje over hebt daar in je appartement...;-) Groeten aan Luuk (mocht je m spreken) en wie weet tot ooit! Groetjes van Lena & Jan

• 11 September 2006 - 08:09

Sneppie:

Ola, mooie foto's!!! Weer goed genoten zie ik...

mzl.

• 14 September 2006 - 14:51

Thijs Van Veghel En Je Mama Is Ok Hier:

heey thomas, lekker weertje daar, we staan dr wel versteld van dat er zo weinig drnak fotos zijn :P nog veel plezier op vakantie

• 15 September 2006 - 08:17

Boot:

Ha die Thomas,

Ziet er cool uit daar. Ziet er echt geweldig uit.

Groeten,

ENJOY!
    x

• 17 September 2006 - 18:24

Luuk:

Er zijn mensen die vragen naar drank foto's maar ze snappen natuurlijk toch ook dat we alleen naar Maleisie zijn gegaan voor de cultuur...ha ha