Laatste werkdag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

30 Maart 2007 | Singapore, Singapore

De laatste werkdag al weer! Ruim 7 maanden geleden ben ik uit Veghel vertrokken en nu zit het er al weer bijna op. Het is snel gegaan!

De laatste week stond vooral in het teken van ‘afscheid’ en ‘de laatste keer’. Afgelopen zondag mijn laatste Sunday Brunch gehad in de Hyatt. Was weer enorm gezellig, heerlijk gegeten en de champagne blijft lekker ;-) Maandagavond een afscheidsborrel met kennissen in de Iguana Bar. Woensdagavond de laatste Wednesday Night Drinking Club. Donderdagavond een afscheidsetentje met collega’s en kennissen en vrijdagmiddag een afscheidslunch van SAP.

Oorspronkelijk was vrijdag 23 maart mijn laatste dag maar omdat er nog een aantal zaken liepen mocht ik een weekje langer blijven. Ik moest wel uit mijn appartement de 24e maar dat vond ik niet erg want ik heb de afgelopen week in het Swissotel the Stamford gelogeerd. En wat toevallig, daar is ook mijn favoriete kroeg op de 70e verdieping, de New Asia Bar. Aangezien ik mijn kamer op de 55 verdieping heb hoef ik alleen maar de lift te pakken en ik ben er! :-) En een ander plus punt: een geweldig uitzicht over de skyline van Singapore vanaf mijn kamer!

Al met al is het een super ervaring geweest, het land, de mensen, het werk. Geen moment spijt gehad van mijn keus.

Of ik het ga missen?? Echt wel!! :-)

Ondanks dat het mijn laatste werkdag is wil dat nog niet zeggen dat ik meteen weer richting Veghel kom. Eerst nog even lekker op vakantie. Morgen vertrekken we richting Phuket in Thailand. Heerlijk die budget airlines: een retourtje voor omgerekend 50 euro. Dan vliegen we dinsdag richting Siem Reap in Cambodja om daar de tempels van Angkor Wat te gaan bezichtigen. Daar komen we vrijdag van terug en dan hebben we nog een lekker lang weekend in Singapore. Maandag 9 april vlieg ik weer terug richting NL.

Misschien volgende week nog een verhaaltje over de avonturen in Thailand en Cambodja. Anders is dit mijn laatste verhaaltje en spreek ik jullie snel weer in NL.

Op naar het volgende avontuur ;-)

  • 31 Maart 2007 - 06:22

    Hans:

    't is voorlopig even afgelopen met dat gezuip in Champies, beter voor je. Als ik die verhalen lees is het maar goed dat je terugkomt naar het bedaarde NL, voordat je het gewoon begint te vinden, zo'n leven hou je niet vol. Je wordt vanzelf weer blij met je platte voeten in de natte klei, de regen, kou, frikandellen en bloemkool met kaassaus ipv krab en kreeft :-). Veel plezier op je vakantie en tot ziens.
    Groeten, Hans

  • 02 April 2007 - 07:19

    Monie:

    Nou thomas, geniet van je vakantie en dan is t genoeg geweest met al die mooie fotos hoor! ;-)
    Tot snel @ Veghel!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore

Recente Reisverslagen:

08 April 2007

Phuket en Cambodja

30 Maart 2007

Laatste werkdag

17 Maart 2007

Bier, Bradwurst en Paradijs!

20 Februari 2007

Gong Xi Fa Cai!

07 Februari 2007

Bintan
Thomas

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 71656

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2006 - 22 April 2007

Singapore

22 December 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: