Lekker warm - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Lekker warm - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Lekker warm

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

09 Januari 2007 | Singapore, Singapore

Toch wel lekker om weer terug te zijn. Afgelopen weekend heerlijk weer gehad, rond de 30 graden, lekker zonnetje en heerlijk briesje. Afgelopen weekend ook rond Robertson Walk op ontdekking gegaan en een paar leuke restaurantjes en cafés gevonden. Zaterdag bij een restaurant gegeten met een Vietnamees-Franse keuken, heel bijzondere gerechten en heerlijk gegeten! Ook een Belgisch restaurant gevonden: The Brussels Sprouts, daar zullen we komend weekend eens gaan kijken. ;-)

Het weer is wel weer een heel verschil met Nederland. Geef mij dit klimaat maar ;-) Heb me goed vermaakt in Nederland, leuk om iedereen weer te zien en te spreken en heb ook nog gids kunnen spelen in Nederland om Raquel van alles te laten zien.

Kerst hebben we doorgebracht bij mijn ouders en tweede kerstdag hadden we een heerlijk etentje met de vrienden. De dagen daarna zijn we naar Den Haag en Scheveningen geweest, Den Bosch bezocht en in de regio rond gereden. Met Oud en nieuw hadden we een gezellig feestje in Ambiance en op 1 januari traditiegetrouw op bezoek bij de familie Pennings. Daarna nog een dagje Amsterdam en toen zat het er al weer op.

Verder heb ik nog weinig te melden maar er staat genoeg te gebeuren de komende maanden. Zo ben ik heel benieuwd naar Chinees Nieuwjaar. Dat schijnt hier groots gevierd te worden. Het valt tegelijk met Carnaval in Nederland dus nog wel even wachten.

• 09 Januari 2007 - 20:48

Tony En Riky:

Hallo Thomas,

Het was leuk om je weer terug in Nederland gezien te hebben, samen met Raquel. We wensen je nog veel plezier (en succes) voor de komende 3 maanden in Singapore. Lieve groetjes, Peet oom en tante.

• 11 Januari 2007 - 15:06

Loes:

thomas, ik volg het niet zo goed allemaal, waar komt raquel dan precies vandaag? nieuwsgierig? ja!
    Verder alles goed met je? Mij wel hoor, vermaak me nog prima in het Amsterdamse.
    Geniet van de zon!! (Vandaag weeralarm hier, windkracht 10. Brandweer adviseert binnen te blijven ivm rondvliegende dakpannen en takken. Altijd gezellig in Nederland).
    Dikke kus