Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

21 Augustus 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hier een berichtje vanuit Kuala Lumpur, het is hier geweldig, wat een stad!!

Het is hier heel warm, zo\'n 35 graden, erg benauwd en veel smog. Overal grote shopping malls en het stappen is ook prima! Petronas Twin Towers gezien en naar de Batu Caves geweest. Eten is hier ook geweldig, gewoon op straat, kost bijna niets.

Nu in een internetcafe in China Town, zodadelijk nog even winkellen en iets eten. Grote portie Satay met rijst en een biertje voor een paar euro.

Vanavond weer op stap en morgen richting Pangkor. Tot snel maar weer.

  • 21 Augustus 2006 - 11:43

    Manon:

    Hey scheetje!

    Dat klinkt niet verkeerd! Geniet er nog van, voor je het weet ben je weer aan het werk.. (in Singapore, hè wat rot!)

    Groetjes!!!

  • 22 Augustus 2006 - 20:59

    Claudia:

    Eej Thomaske, ben ik je vergeten een goeie reis te wensen zeg. Kan nog wel he? hihi
    Veel plezier en ik zal regelmatig ff op de site kijken en een berichtje achterlaten. Ben benieuwd naar al je avonturen!

    KUS
    claudje

  • 23 Augustus 2006 - 22:16

    Marius En Mieke:

    Fijn dat je het zo goed maakt. Ik wou dat het hier op straat ook allemaal zo goedkoop en lekker was.Geniet ervan Thomas , want het wordt strakt toch wel echt hard werken denk ik. Maar mijn vader zei al: van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan !!
    Dus geniet er nu van en dan er weer hard ten aan.
    Groetjes,
    Marius en Mieke

  • 25 Augustus 2006 - 10:51

    Eef:

    Heey maaatje van mee:D:D
    ik hoor al dat het super goed gaat daar gelukkig maar:D
    je hebt al n hele trip afgelegd heb ik gezien en al weer flink losgegaan daar in verweggistan! en zo moet het ook! geniet er van:D
    Zal echt je aanwezigheid missen int kleine vegheltje!
    en dat duurt nog ff voordat thomas weer ns terug komt naar Hollanda!
    Iig echt super veel plezier daar rustig aan en geen gekke dingen! ik hou het allemaal in de gaten;) haha
    en geniet maar van het weer want hier is het bijna het tegenovergestelde!!
    dusjaa.. ik spreek je snel weer hoop ik!!
    Liefs xXx Eva...

  • 28 Augustus 2006 - 08:59

    Maud:

    He Thomas,
    Wat lees ik nu...Maleisie, Singapore....GOED GEREGELD!! Ernstig jaloers...Geniet ervan!!
    Liefs Maud

  • 28 Augustus 2006 - 16:30

    Germa En Paul:

    Hei Thomas

    slecht land waar het niemand goed gaat! Genieten!!!
    nu kun je extra energie opdoen voor de komende tijd. Veghel had een mooi evenment: Vudel vol gas, kijk op kliknieuws.
    Doei en de groeten van ons

  • 01 September 2006 - 18:17

    Knallie:

    Het ergste vind ik, dat je daar niets te klagen hebt over aandacht van de vrouwen, maar dat ze hier ook om je treuren...
    ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Singapore

Recente Reisverslagen:

08 April 2007

Phuket en Cambodja

30 Maart 2007

Laatste werkdag

17 Maart 2007

Bier, Bradwurst en Paradijs!

20 Februari 2007

Gong Xi Fa Cai!

07 Februari 2007

Bintan
Thomas

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 71677

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2006 - 22 April 2007

Singapore

22 December 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: