Welkom - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

09 Augustus 2006 | Nederland, Veghel

Hoi!

Welkom op thomasvv.waarbenjij.nu! Ik wil deze site de komende maanden gebruiken om mijn avonturen in Singapore bij te houden. Ik zal regelmatig een berichtje plaatsen met mijn ervaringen.

Je kunt je rechts op deze site aanmelden zodat je automatisch een e-mail krijgt als ik een nieuw bericht plaats (Mailinglist).

Bijgevoegd alvast een aantal fotos van mijn toekomstige woonplaats!

Maar eerst nog even op vakantie! Luuk en ik vertrekken donderdag 17 augustus naar Maleisie, misschien plaats ik vanuit daar ook nog wel een berichtje met wat vakantiefotos.

Op zondag 3 september vlieg ik door naar Singapore waar ik maandag 4 september meteen aan de bak mag bij Singapore Power.

Groeten
Thomas

• 15 Augustus 2006 - 08:14

Jeroen:

Hee Thomas, ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Ga zeker je site in de gaten houden. Spreek je !

Grt.
    Jeroen

• 15 Augustus 2006 - 10:35

Jeremy:

Goededag collega! Ik hou het in de gaten, fijne vakantie en succes daar met het werken!

groeten,
    Jeremy

• 15 Augustus 2006 - 17:52

Marielle`:

Dag lieve schat...Moet ik gewoon lezen dat je weggaat...!! Ik wens je echt heeeelll veeel plezier, succes, en misschien wel wat liefde?? hihihi Nou ik hou je in de gaten...xxxxxxx

• 15 Augustus 2006 - 22:51

Dimphy:

Hééél veel succes Thomas! Hoop dat je het er ontzettend naar je zin gaat hebben en ik ben erg benieuwd naar je ervaringen! We volgen elkaar.. haha. Voorzichtig!

Liefs, xxx Dimphy

• 18 Augustus 2006 - 12:49

Wil:

Hé Thomas,

je zult je vriendinnen, gezien de reacties, wel missen denk ik :-)
    Heet de moeder van Dimphy misschien Ginneke, want dan ken ik ze ook ;-)