Aftellen en afscheid - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Aftellen en afscheid - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Aftellen en afscheid

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

08 December 2010 | Nederland, Amstelveen

Het aftellen is begonnen, de laatste dagen staan vooral in het teken van afscheid nemen en veel 'de laatste keer'.

Nog twee dagen werken en dan gaan we eerst nog een weekje naar Washington om vervolgens een laatste weekend in Nederland te zijn. Dan komt het verhuisbedrijf maandag de 20e alle spullen pakken en vliegen we uiteindelijk op woensdag 22 december via Singapore naar Brisbane, dan kan het grote avontuur beginnen.

Ik zal jullie de komende tijd via deze zite op de hoogte houden van alles wat we mee maken!

Bij dit verslagje nog wat fotos van de afscheidsborrel in Veghel met familie en vrienden!

Groeten
Raquel, Ava & Thomas

• 08 December 2010 - 20:59

Lenneke:

Wattt?? Hu?? Daar heb ik van Luuk niks van gehoord!

Ga jij naar Australie??? Poehhhhhh dat is mooi! Mag ik een x komen logeren?

Hihi

Kus Lenneke

• 08 December 2010 - 21:46

De Leijer-tjes:

Hoi Thomas, Raquel & Ava,

Erg jammer dat we niet op de afscheidsborrel konden zijn. Foto's zien er in ieder geval gezellig uit. Geniet nog van jullie kort verblijf in Nederland, maar het vooruitzicht van de Australisch zon lijkt ons ook wel heerlijk.
    We blijven jullie volgen!

Pim, Suzanne, Lotte & Nienke

• 08 December 2010 - 21:51

Wil:

Hey Thomas & Raquel,

het gaat er dan toch van komen. Verhuizen naar Australie...
    Ik ben er slechts twee weken geweest (Perth), maar kan me goed voorstellen dat het daar goed toeven is.
    Wij willen jullie tesamen met Ava een heel gelukkig en bovenal zeer gezonde toekomst, daar "down under" toewensen.

Goeten en misschien een keer tot ziens,
    Wil & Rian

• 08 December 2010 - 21:59

Marielle:

Ja thomaske...
    Hier scheiden onze wegen...:( Misschien tot ooit...klinkt zo raar maar tja aussie ligt niet echt om de hoek..! Nu hebben we al wat jaartjes kunnen wennen aan het elkaar weinig zien...Maar als we elkander weer eens zagen met een mooi costume en een pilske in de hand was het altijd als vanouds.
    Maar 1 ding... zal nog ff voor je zingen zo gek benk dan ok wel wir...:)

Al ben ik zo ver weg
    Geeft het troost als ik zeg
    Ik ben dicht bij je
    Zo dicht bij je

Neem me mee in je hart
    Zo wordt de pijn halve smart
    Ik lijk dicht bij je
    Zo dicht bij je
    Zo ver weg

Heeeel veel geluk in aussi...... aussi aussi aussi hoi hoi hoi..!!!!

x x x.....Marielle

• 08 December 2010 - 22:23

Joost:

He 'neefje',

We vonden het erg fijn jullie nog even gezien te hebben voor jullie grote avontuur! We wensen jullie nogmaals alle goeds en hopen dat jullie je echt thuis zullen gaan voelen down under (dat zal voor Raquel niet zo moeilijk zijn?? ;-))

Leuk om via deze site jullie wat te kunnen volgen. Uiteraard hoor je van ons wanneer de volgende Van Veghel ter wereld is gekomen!

Groeten!
    Je net iets oudere neef!

• 09 December 2010 - 02:02

Marijn:

Hey Thomas, Raquel en Ava,

Veel plezier in de komende weken met het regelen en de laatste loodjes.
    Succes in Brisbane.

Nu je een stuk dichter bij bent, wellich makkelijker om elkaar te zien dan dat het was in A'dam ;-)

Groet,

Marijn

• 09 December 2010 - 08:35

Germa Van Veghel:

Hoi Thomas en Raquel en Ava
    wat leuk dat je 'n weblog gaat bijhouden.
    ik ga me meteen aanmelden en zet het bij onze favorieten, want we gaan jullie zeker volgen
    Fijn dat we jullie hebben kunnen ontmoeten!! Leuke middag en leuke foto's!!!
    veel succes met alle voorbereidingen en met alle laatste keertjes!!!
    we houden jullie in de gaten
    groetjes Germa en de rest
    dikke knuffel voor Ava.