Vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Thomas Veghel - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

16 Augustus 2006 | Nederland, Veghel

Morgen is het dan zover, dan gaat de grote reis beginnen.

Eerst lekker op vakantie, morgen vliegen we om 12 uur vanaf Amsterdam naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisie, daar verblijven we 4 nachten om vervolgens door te reizen naar Pangkor, een klein eiland voor de westkust. Vanuit hier gaan we door naar Penang, het volgende eiland op onze reis en vervolgens eindigen we op Langkawi, het derde eiland van deze reis. En dan... op zondag 3 september door naar Singapore.

Ik weet inmiddels ook waar ik de komende maanden zal wonen: http://singapore-suites.frasershospitality.com/
Niks mis mee al zeg ik het zelf ;-)

Misschien tijdens de vakantie nog een berichtje anders over 3 weken!

grt
Thomas

• 16 Augustus 2006 - 10:13

Marius En Mieke:

Hallo Thomas.

Om te beginnen wensen we jullie morgen een goede reis en een hele fijne vakantie, maar dat moet lukken als ik een en ander lees.
    Daarna natuurlijk heel veel succes, maar ook dat zal wel lukken. Tot hoors
    Marius en mieke

• 16 Augustus 2006 - 10:39

Pieter Van Den Hoogenband:

Nederig stulpje heb je daar tot je beschikking in Sing \'a\' Poor.

We houden het wel netjes hè. Veel plezier en tot mails, krabbels, etc.

Maak maar mooie foto\'s zodat je ons kan inspireren om goede resultaten te boeken zodat wij volgend jaar naar singapore op trainingskamp kunnen.

Grtz
    Das Kaninchen

• 16 Augustus 2006 - 16:11

Marijn:

Heej Thomas!

Wat een plannen ineens, klinkt allemaal super! Ik vroeg me alleen af of je misschien nog een P.A. nodig hebt om bijvoorbeeld.. eh.. je suite wat opgeruimd te houden? ;)
    Heel veel plezier op vakantie en succes in Singapore!! Geniet ervan!

Kus, Marijn

• 16 Augustus 2006 - 18:47

Theo En Maria:

`n hele goeie reis en vakantie gewenst en daarna er tegenaan groetjes

• 17 Augustus 2006 - 06:45

Jeroen Boot:

Ha die Thomas. Echt superleuk voor je deze klus. Ik wil je erg veel succes wensen en zal zeker je site in de gaten houden.

greetz

• 18 Augustus 2006 - 09:01

Maarten:

Leuk huisje. Enjoy malaysia en heel veel succes in singapore!

Maarten

• 18 Augustus 2006 - 13:59

Sjoerd Daniels:

Thomas, veel plezier! Leuke klus man!

• 19 Augustus 2006 - 08:33

Sneppie:

Ola, vette skyline! Ben benieuwd of er een kleine Thomas met spleetogen uit voort komt...Succes!!! X

• 19 Augustus 2006 - 14:25

Maurice:

He Tomas,

Ziet er allemaal top uit.Skyline, accomodatie enz. Veel succes met je werk en geniet van de horizontale spleetjes(ogen).

ciao blad